Malu Lah Orang Follow Blog nih. Eh Tapi kan, biar saya cerita kenapa saya dah suka duduk kat kolej.

eceh. tajuk guna saya. bila dalam entri, cakap aku. hehe. suka hati la der.. ekceli aku dah tak blogwalking dua tiga hari ni. blog bukak je tapi tadek mood. berukbeng ni dah lebih limit. tapi still laju lagi. auww. sayang meksis ketat-ketat. hek.



tapi malu jugak lah sebab aku tak blogwalking pun ada yang still follow blog nih. ades. rasa bersalah menebal nih. tapi cuti minggu ni, aku blogwalking hari-hari okeh. promise. eceh. gedik yawww...



walaupun sekarang still lagi balik tiap-tiap minggu, tapi dah tak homesick macam hari tuh lagi. hoyeah. biasalah, duduk dalam dunia baru. hehe. dulu kan....






lepas tu kan....


memang lah. sebab kawan-kawan semua duduk kolej lain-lain...





tapi itu dulu lah. sekarang dah pandai nak bercakap-cakap dengan rumet, nak bergalok-galok. hehehe...






okeh okeh. ni entri last sebelum balik cuti raya cina + cuti awal sem. nanti aku balik, baru boleh blogwalking eyh. terima kasih sebab sudi singgah sini. sudi follow blog nih. sudi komen-komen. ;))

Comments

adrinaqamarina said…
alahai~

hehe.

eh iqa lukis pastu scan ke atau guna paint -.-'
Fariq Jalil said…
hehe,, alahai lukisan,, comey je,, nak blaha ngan kamu bley tak..

Aku Hampir Jadi Super Hero
comel lukisan tuh hehehe
iqa..comel la ko lukis..ajar2,, =P
@Fariq

hahaha.. bak sini sepoloh hengget. :D
@Fariq

hahaha.. bak sini sepoloh hengget. :D
@iqbalhakimi

malu aku =.=

aku main lukis je ar :D
Hizami Li said…
haha.
rajin bebenau melukis.

apa2 pon, mmg la mula2 x kenal.
lama2 nanti, mesti rapat dgn rumet2 tu.
XD
nanie said…
weng!mai lpak rmh sewa aku meh..
FH said…
wah same lahh.. tapi takde la tiap tiap minggu nak balik. kopak la duit huuu
Woofer Storm said…
comel je lukisan ni cam sy pun ada..eheee
balik nti bw smpi lebam tau...hehee
Baguslah tu, hidup sudah semakin gembira hihihihi :_)
Zeanne said…
eh lawalah lukisan tu..hehe
SIELA MIKAIE said…
wahahaaaa..

balik je ek....asigmnt jgn lupe siapkan..ngeh3..


comel drawing..bole ajar akak pasnie..heheee
@..hizamirahim..

hahaha.sebulan amek masa nak lukis nih.
@FH

ni harap rumah dekat je tiap2 minggu balik.

kalau tak, jgn harap. haha
@aNnE

muhehe.. thanks yaww :D
@SIELA MIKAIE

haha. tak boleh lawan akak lah :D
Anonymous said…
name muke kak iqa tu senyum sikit je. macam tak hepi. hikhik.
sarah-najwan said…
ala iqa...kwn2 kan rmai..bole join tu..lagipun yg penting bole on9..bole hiburkan hati sket..
nazirulhazwan~ said…
sila jadi pelukis jemputan blog den;p
ABSOLUTE said…
eh kreatifnya lukis2 ni, hebat hehe. btw hye!
olololo, jgn nangesh nngesh okeii;) kalau rindu rumah, boleh telpon kn? take care...
Anonymous said…
gigh punyer lukis utk entry ni...
hans said…
comel2 jer pic dekat entry nih
hohoho
den pun tgh mengira hari nak balik rumah
xsabar nak bercuti sebelum kembali stress

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen
Unknown said…
comel kartun..huhu

selamat bercuti yer
Unknown said…
kalo aku tak balas kunjungan orang yang tinngal komen kat blog aku..mmg aku ajdi resah gelisah tak tau nak cakap ape dah...same le kite...
Rara Farah said…
keh2...jeles aku anak patung kau lukis tu...lama aku tak jenguk kau...sobs....kali nie aku tak datang sorang...aku datang berpimpin tangan ngan abg sam..auwwwwww
apdm said…
salam


itu tandanya blog izyan ni hebat =)
fatian athiea said…
sy pun suke sbb slu jmpe iqa da skan.ngeeee
mie said…
wah..
sanggup lukis kartun tu ye..
menarik..
Fatimah Ali said…
cartoon tu sgt comel :)
Tapak Kaki said…
balik tiap-tiap minggu tu petanda orang homesick la..hehehe ;P
@nazirulhazwan~

muahaha. bak sepoloh hengget :D
@Mr.IX

tau xpe. dah la buruk. haha
@hans

haha.maseh :D
tau xpe. stress kot..
@JIJI YU

tau xpe. rase bersalah je.. =.=
@sissyira

huhu..
taklah se hebat sis syira :)
@misz molecule

hehehe... finally jumpe jgk :D
@mie

bosan tadek keje camni lah. huhu
@Tapak Kaki

eyh.
tak lah teruk cam dulu.haha
tomatokering said…
comel . haha :D

jom la join GA :)
Ieda_ishida said…
lawa entry nie..
noa said…
apsal name aku takde??

aku bukan rumet ko ke???

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes