Kelebihan Heartbeat

aku rasa sekarang nak update entri pasal hearbeat aje. haha. fine. aku memang mata duitan. tak bersyukur dengan apa yang ada. keh keh keh. by the way, terima kasih lah kepada sesiapa yang click hearbeat haku semalam. oh ye. hari ni terasa nak bagitahu sikit pasal kelebihan heartbeat nih.

1) no fraud click.
haaa. tang ni korang boleh sesuka hati nak main klik sesama sendiri. sebab tuh aku sekarang asyik nak suruh orang klik je. sebab memang heartbeat akan bayar ikut klik kita tuh. so, moh le, reramai klik aku punya heartbeat. lepas tuh suruh aku klik pulak ye. keh keh.



2) RM2
kenapa RM 2? sebabnya bila orang daftar bawah kita, kita akan dapat RM 2 bonus!! so, apa tunggu lagi? meh ler daftar bawah aku ye sayang :)). click je banner hearbeat okeh :D




3) reports
kita boleh tau sehari berapa orang click. lepas tuh boleh jugak tau berapa orang dah daftar bawah kita. aku? satu je. siapa pun aku tak tau. muehehe.. meh ler daftar lagi. nanti hari-hari aku klik heartbeat korang. haha. fine. muka tak malu =.=



mudah je, korang just log in macam biasa akaun hearbeat korang, then klik dekat REPORTS. oke?
p/s: bajet nak buat esemen tapi tak buat buat lagi nih. blogwalking malam karang la ye. tak pun petang karangsebab tangan dah gatal nak mengomen nih.. hoho :D

Comments

Hishyamuddin said…
heartbeat dan klik..hehe
Mrdaha said…
oh yeah... gudluck dgn heartbeat!! :)
tapi dah reg nuff. g mana sih?nuff pon x bape reti gn.haha.baru ade 7 posen.kuang3
Minie Mickey said…
heartbeat ni effect nuffnang x??
aku nak mcflury..cepat mai mcd dungun...haha
Ammar said…
Thanks Iqa sebab kongsi benda ni... Dah banyak kali dah Ammar klik..bhahahaha
Raji and Yeen said…
eh daftar under pun ada dpt juga eh?
cmbest jer nih o.O
nanie said…
dok abes2 dgn heartbeat mu..
nnti aku klik setiap 1jam neh
sarah-najwan said…
slmt menjoin dgn HB..
akak xjoin lgi..
Unknown said…
dah macam mlm pon ade gak ni.hehe
mizayusof said…
wah iqa. dah jadi cukgu tuto sekarang. heheh :)
earings makin meningkat. tahniah :)
fatian athiea said…
tak paham lagi ni.hahahah
Unknown said…
nak try jugak la
@♥ AyaHikari ♥

hahaha.sabau.lama-lama jadi bukit lah nnt :)
@AMMAR YASIR

haha.bagusnye ammar :))
thanks :D
@nanie

setiap saat pun dakpe.hahaha
@Miza Yusof

tuto tak bertauliah nih.haha :D
saya ah join . minta awak singgah blog saya k :)
saya ah join . minta awak singgah blog saya k :)

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes