auch. orang cakap saya macam yuna ;)




kah kah kah. tergelak aku sorang-sorang tengok gambar nih. ekceli aku bajet nak lukis gambar yuna. tapi itulah hasilnya. kesian yuna yang cantik jadi macam tuh sebab aku. muahaha. semua ni jadi sebab kes nak tahan nangis semalam lah nih.

nah, korang hambek yuna betul-betul lah..



motif aku sebenarnya nak cerita hal lepas. ibu aku balik dari tempat mak sedara aku kerja kat kedai makan. dan kebetulan sehari sebelum tuh aku ada pergi kedai tuh dengan ibu. 

ibu : along, budak-budak tempat kerja kak intan tanya along sapa semalam?
aku : kenapa pulak?

ibu : semua cakap along macam yuna, nak mintak nombor telefon lah..
aku : hahaha. gila. sebelum ni kan along rajin je pergi kedai tu, makan-makan. takkan dieorang tak perasan?

ibu : hahh.. tulah pasal...

hahahaha.. lawak pun ada. nak bandingkan aku dengan yuna macam langit dengan bumi. yuna lawa gila kot. aku ni siapalah nak sama ngan yuna. ke maybe sebab aku pakai shawl kot. tai biasa je rasanya.. aku pakai shawl anting-anting, lepas tu satu lapis lagi shawl aku pakai letak je atas shawl tuh. ala, macam cik epal pakai tuh :P

p/s: shoutmix akan ditutup buat sementara sebab tak dapat nak check satu-satu. tinggalkan komen ye. eceh :P

Comments

tomatokering said…
siyesly ada lah iras2 skit . hihi :)
Unknown said…
hai yuna :)
hehe..bukan sng nak sama muka dgn artis..
syafiqa said…
hahah iqa..blog makin ngetoppp ;p
iqa...pandai lukis..?haha
peh...nak signnnnn ;D
Fariq Jalil said…
tertengok gambar yuna tu terus taknak tengok lain dah,, alih2 komen cam memanggil2 suruh tekan,,
Fariq Jalil said…
tertengok gambar yuna tu terus taknak tengok lain dah,, alih2 komen cam memanggil2 suruh tekan,,
~boy_Mr.K~ said…
oh la tuh...
at least ada gak tempias fofular yuna... hahaha
mizayusof said…
wow! iqa disangka yuna. hai kak yunaiqa, nak nimbor tepon boleh ? hikhik :D
izuddinrahim said…
belom sempat diet dah ade yang paling yuna.
kalo diet tataw r sape pulak nanti.
hahaha
TIA OF REVENGE said…
hehe. kan!!!
dr dulu nk cakap awk mmg cam yuna!
betolllllll!
Anonymous said…
duii, jantung ni nak tercabut je bila nampak yuna. :)
azwa amani said…
wahhh..comellah kalau muka cam yuna
mie said…
satu pertanyaan di sini!!
xberat kah pakai shawl terlilit tu?
hehehhee

rasanya yuna yang serupa dengan cik blog ni..
nazirulhazwan~ said…
den ingat malas nak bukak blog, tp tgk tajuk cam haram ni den terus bukak.haha

tp ape ade hal, den pon org kate macam farid kamil la, aaron aziz la.hehe
Gayahspears said…
hahaha.. okay yuni jgn guni..keh3
sory beb lawak ja...cacacabut dulu
Unknown said…
akur ase yuna tu bese2 jer kot..ahahah
Un Phat Lee said…
perrrh..nak sign boleh?
Raji and Yeen said…
jap yg dlm pics tu btol ker pics Yuna ke pics kau ni? o.O
ejulz said…
yuna junior ni.. haHa
aibaks said…
rajin tul iqa lukis.. pakai paint ke? hehe
noa said…
yuna lawa gila
ko lawa normal
lalalallala =p
apdm said…
salam


yuna memang cun,,,

samalah dengan pemilik blog ni..heheh
@_s1t1 n0rb@1t1_

haha. muka mmg len lah ngn yuna :D
@syafiQakarim

tak leh lawan kau lah dear..huhu
meh2 nk sign mne? :P
@kembatolo™

hahaha.kalau diet lagi lah cun. hak3..
@TIA

haha.. no lah dear :)
@Rara Nasiha

haha.takpe.. ni bukan yuna :P
@mie

haha.. satu jawapan. TAK :P
@Gayahspears

hahaha. guni pun buleh lah :P
@JIJI YU

haha.ish.cumel la dari aku ni haaa :P
@aibaks

a'ah..guna paint je :P
@nora

hahaha... ade jugak eyh lawa normal :P
@sissyira

huhu.ish.tak lah dear ;)

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes