04 January 2011

auch. orang cakap saya macam yuna ;)


.Assalamualaikum.




kah kah kah. tergelak aku sorang-sorang tengok gambar nih. ekceli aku bajet nak lukis gambar yuna. tapi itulah hasilnya. kesian yuna yang cantik jadi macam tuh sebab aku. muahaha. semua ni jadi sebab kes nak tahan nangis semalam lah nih.

nah, korang hambek yuna betul-betul lah..



motif aku sebenarnya nak cerita hal lepas. ibu aku balik dari tempat mak sedara aku kerja kat kedai makan. dan kebetulan sehari sebelum tuh aku ada pergi kedai tuh dengan ibu. 

ibu : along, budak-budak tempat kerja kak intan tanya along sapa semalam?
aku : kenapa pulak?

ibu : semua cakap along macam yuna, nak mintak nombor telefon lah..
aku : hahaha. gila. sebelum ni kan along rajin je pergi kedai tu, makan-makan. takkan dieorang tak perasan?

ibu : hahh.. tulah pasal...

hahahaha.. lawak pun ada. nak bandingkan aku dengan yuna macam langit dengan bumi. yuna lawa gila kot. aku ni siapalah nak sama ngan yuna. ke maybe sebab aku pakai shawl kot. tai biasa je rasanya.. aku pakai shawl anting-anting, lepas tu satu lapis lagi shawl aku pakai letak je atas shawl tuh. ala, macam cik epal pakai tuh :P

p/s: shoutmix akan ditutup buat sementara sebab tak dapat nak check satu-satu. tinggalkan komen ye. eceh :P

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

45 Love Note (s):

platipus said...

yuni!

tomatokering :) said...

siyesly ada lah iras2 skit . hihi :)

_s1t1 n0rb@1t1_ said...

hai yuna :)
hehe..bukan sng nak sama muka dgn artis..

woot-woot said...

eh eh yuna ke iqa ni..hehe

10 perkara dibenci oleh blogger !##
jom letak blog korang kat woot woot bloglist !##
menang rm50 dengan mudah!

syafiQakarim said...

hahah iqa..blog makin ngetoppp ;p
iqa...pandai lukis..?haha
peh...nak signnnnn ;D

Fariq said...

tertengok gambar yuna tu terus taknak tengok lain dah,, alih2 komen cam memanggil2 suruh tekan,,

Fariq said...

tertengok gambar yuna tu terus taknak tengok lain dah,, alih2 komen cam memanggil2 suruh tekan,,

~boy @ Mr. K~ said...

oh la tuh...
at least ada gak tempias fofular yuna... hahaha

Miza Yusof said...

wow! iqa disangka yuna. hai kak yunaiqa, nak nimbor tepon boleh ? hikhik :D

kembatolo™ said...

belom sempat diet dah ade yang paling yuna.
kalo diet tataw r sape pulak nanti.
hahaha

TIA said...

hehe. kan!!!
dr dulu nk cakap awk mmg cam yuna!
betolllllll!

Rara Nasiha said...

duii, jantung ni nak tercabut je bila nampak yuna. :)

azwa_amani said...

wahhh..comellah kalau muka cam yuna

mie said...

satu pertanyaan di sini!!
xberat kah pakai shawl terlilit tu?
hehehhee

rasanya yuna yang serupa dengan cik blog ni..

nazirulhazwan~ said...

den ingat malas nak bukak blog, tp tgk tajuk cam haram ni den terus bukak.haha

tp ape ade hal, den pon org kate macam farid kamil la, aaron aziz la.hehe

Gayahspears said...

hahaha.. okay yuni jgn guni..keh3
sory beb lawak ja...cacacabut dulu

JIJI YU said...

akur ase yuna tu bese2 jer kot..ahahah

Phat Lee said...

perrrh..nak sign boleh?

Raji berkata said...

jap yg dlm pics tu btol ker pics Yuna ke pics kau ni? o.O

ejulz said...

yuna junior ni.. haHa

aibaks said...

rajin tul iqa lukis.. pakai paint ke? hehe

nora said...

yuna lawa gila
ko lawa normal
lalalallala =p

sissyira said...

salam


yuna memang cun,,,

samalah dengan pemilik blog ni..heheh

Puteri Iqa Izyan said...

@platipus

ye sy.. huhu

Puteri Iqa Izyan said...

@tomatokering :)

haha.tadek lah :P

Puteri Iqa Izyan said...

@_s1t1 n0rb@1t1_

haha. muka mmg len lah ngn yuna :D

Puteri Iqa Izyan said...

@woot-woot

haha.bukan bukan :P

Puteri Iqa Izyan said...

@syafiQakarim

tak leh lawan kau lah dear..huhu
meh2 nk sign mne? :P

Puteri Iqa Izyan said...

@Fariq

hahaha.. :P

Puteri Iqa Izyan said...

@~boy @ Mr. K~

auch.. lmbt lg tuh..huhu

Puteri Iqa Izyan said...

@Miza Yusof

hahaha.buleh3 :P

Puteri Iqa Izyan said...

@kembatolo™

hahaha.kalau diet lagi lah cun. hak3..

Puteri Iqa Izyan said...

@TIA

haha.. no lah dear :)

Puteri Iqa Izyan said...

@Rara Nasiha

haha.takpe.. ni bukan yuna :P

Puteri Iqa Izyan said...

@azwa_amani

hahaha.. tak sama lah :P

Puteri Iqa Izyan said...

@mie

haha.. satu jawapan. TAK :P

Puteri Iqa Izyan said...

@nazirulhazwan~

hahahaha.kejam lah kau nih.

Puteri Iqa Izyan said...

@Gayahspears

hahaha. guni pun buleh lah :P

Puteri Iqa Izyan said...

@JIJI YU

haha.ish.cumel la dari aku ni haaa :P

Puteri Iqa Izyan said...

@Phat Lee

meh3 nk sign.. haha

Puteri Iqa Izyan said...

@Raji berkata

hahaha.. yuna ah.

Puteri Iqa Izyan said...

@ejulz

hahaha. the junior :P

Puteri Iqa Izyan said...

@aibaks

a'ah..guna paint je :P

Puteri Iqa Izyan said...

@nora

hahaha... ade jugak eyh lawa normal :P

Puteri Iqa Izyan said...

@sissyira

huhu.ish.tak lah dear ;)

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan