maaf. baru keluar dari wad..

phewww... penat tak hilang lagi nih. baru je sampai rumah dari dungun. macam biasalah kan. bila tiba hari khamis je, muka aku yang balik. haha. by the way. dah berapa hari dah tak hupdate entri. kalau tak update, jangan harap lah ada orang nak datang tengok aku kat sini. huk huk huk..

from google

ekceli baru je keluar dari wad nih. ada lah dalam tiga hari duduk dalam wad. ades. siyes bosan ya amat. eh. aku ke masuk wad? BUKAN AKU LAH. lappy aku. hik hik hik. aku suruh budak kampus aku format balik sebab masuk virus apa jadah entah. haip. jangan cakap format sendiri senang sebab aku memang tak reti. ha ha ha. tapi takpe, lepas ni ada orang nak tolong ajarkan. ish. maaluuu.. hehe

sekarang dah ada bau-bau kesibukan. azam aku pulak sem nih nak banyakkan study. so, maybe aku akan kurang online, kurang update entri. tapi memang rindu gila kot nak blogwalking. maaf sangat-sangat kalau aku tak sempat singgah mana-mana pun. haih.. tak tau dah nak buat macam mana. kadang-kadang je aku sempat curi masa nak baca-baca entri korang. ;))

thank ada yang sudi singgah. banyak benda sangat aku nak cerita dua, tiga hari nih. tapi aku nak rehat dulu. ;))

p/s: nanti blogwalking besar-besaran. hak3..

Comments

Zeanne said…
selamat kembali ke pangkuan tuan blog wahai lappy..haha;)
EMANNUAR said…
pasni eman pun daa nk beli charger laptop baru. baru laa bole online laptop sniri pasni. heeeeee.
;DD
Woofer Storm said…
hahaaaa ingtkan apa je la tdi,buat suspen je la..heeehe cian lappy msuk hosp...hahaaa
Unknown said…
lappy tu kurang antibiotik kot..kena tahan lama la kat wad tuh
LiLohOnEy said…
bru nk kata mcm ni;

"apesal xbtaw masuk wad? wad hosp dungun ke? kalo x blh g mlawat"

rupanya lappy daaaa~

haha
Anonymous said…
haha.. ingat ka msuk hospital^^
DanieL AdiE said…
hahaha..suke karton tu!!


Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2011/01/we-are-selected.html
izuddinrahim said…
belajar rajin2..
format simple jer der.. hahaha
Hizami Li said…
haha.
ingatkan anda yang masok wad.
apa2 pon, kirim salam kat laptop tu haaa.
XD
Fariq Jalil said…
ingatkan dia yg masuk wad tadi,,
glabah gak tadi.. haha

Blogger VS Blogger = ???
@Eman

haha.. suke lah tuh :P
@Woofer Storm

hehehe... tu r..sian die :P
@kembatolo™

heh... len kali aku belajar..
@..hizamirahim..

laptop jawab : waalaikumussalam :)
@Fariq

hahaha... saje buat tajuk tak leh belah :P
usih..buat suspeksion jek..haha

weh..aku bukan bawak heli la..kena cari org lain la =P
SIELA MIKAIE said…
bile lappy rosak, memang bosan gler kot...

sis, study smart oke!....

tp jgn lupe blogwalking slalu di blog akak..ngeh3..

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes