My Secret Wish Contest

sila click pada gambar untuk keterengan lanjut
pehh. skema gila. HAHA
eyh. tak payah gatal nak right click. click je. nanti otomatik bukak new window ^^_


yeah. berjaya update entri untuk kali kedua. oh ye. aku baru tau ada jugak geng-geng time kursus hari tu baca entri pasal kursus tu. serius malu. haha. okeh. masuk bab contest. disebabkan dah gila lama tak join contest, so hari ni gatal sikit nak join sebab contest yang best wa cakap sama lu. serius babe. kalau nak tahu details, boleh la click kat gambar atas tu ye? =))


contest kali ni best sebab pasal perfume. pehh. kalau cakap pasal perfume toksah cakap tadek yang sukalah. nak-nak aku ni haa. sebotol sebulan je kot. ke lebih? kalau kawan aku satu sem pun tak habis lagi. aku jenis suka spray banyak tempat. bajet wangi lettew. haha. ye ye. aku tau tak boleh pakai perfume banyak sangat. =.='


kalau cakap pasal perfume feveret memang banyak lah. tapi sebab tak mampu , aku mimpi jelah. dan untung sebab echanteur keluarkan produk baru. bila eyh? tahun 2010 kalau tak salah sebab aku print screen dari iklan kat you tube. aku tak mampu lagi nak beli yang mahal gedabak sebab aku kan student. hek2. student je kot. toksah nak pakai branded sangat leww. bukan orang tau. ^^_




ni perfume yang memang top feveret sekarang. jenis ADORE. walaupun aku minat pink dan ada perfume kaler pink. tapi ni kaler purple. aku tak boleh nak pilih pink sebab aku tetap nak purple. haha. macam keling da~


purple ni sebab bau dia manis. dan aku memang suka sangat bau manis. sebab bila aku senyum kan semanis gittuuuwww. aku rasa ayat aku ni makin lama makin pelik ah.  dah dah. dear pemilik almari si pari-pari, boleh tak bagi saya menang? haha. nanti kalau saya menang saya nak perfume yang manis macam saya. gituwww. muncung baik sikit eyh =))


so, sesiapa yang nak join boleh lah klik sini. sini. dan sini. eyh. sini jelah. HAHA.

Comments

mushroom said…
haha comel gila entri ni.. habis termuncung2 saya baca :P
hehe! thx for joining babe! tergelak-gelak i baca entri u ni! tehehee :D

rajin2 singgah ke Almari Si Pari-Pari untuk ushar2 peserta lain dan update2 terbaru :D
emieysandra said…
sllu xbertuah klu msuk cntest...hadiah best ni, risau klu xmnang..

btw, hope u menang!
~_^
Unknown said…
hauhau..ayie pky perfume satu botol tu untuk 2bulan kot..aduyai, kalo sebulan pergh..mane nak cekau wet wt simpan..haha
man yusoef said…
waa..klu menang dpt perfume ke?? menarik..huhu
Hanim Mahali said…
boleh pilih apa-apa jenama perfume yang kita nak ke???
Azhafizah MN said…
nak gelak dulu boley?lawak lah iqa..suke bace entry iqa ni..betul tu student xyah pakai branded sangat..kikiki
Azhafizah MN said…
ouh..lupe..gudluck Iqa ^^
Unknown said…
hehe..aku rase aku tak pernah2 nak beli perfume
Nobita Sensei said…
patut pun masuk sini je bau harum semerbak~
Hans Hanis said…
wahhhh
sapa xsuka perfume
aku hantu lak
tapi sama la sebab duit tak ada
ekekekeke
good luck weih

Review Filem Karak Disini
Farhan Zulhusmi said…
minyak wangi...
perlu sesuai dgn citarasa...dan janganlah terlalu wangi sgt...sbbnya boleh buat kepala pening...betul x??
DanieL AdiE said…
Wah...hadiahnye perfume..

Best2...
fasham said…
menariknya entry...nak join gak ler..^__^
mushroom : mmg tu pon niat. haha


almari si pari2 : hehehe. no hal lah. contest best ^^_


emieysandra : hahaha. same la kite. tp saje try =)


cucu umie : hahaha. sbb tu pakai yang murah je. huhu


mas : a'ah. tu yg syok ni ^^_


hanim : huhu. no la dear..


sis azhafizah : haha. sbb iqa pakai yg x brnded. kalau pkai yg brnded x bgtau dh mcm ni.hahaha


jiji : yeke? jimatlah duit bab perfume. huhu.
cik_nini : thanks =))


nobita sensei : haha. semerbak ai leww XD


hans : hahaha. buleh r join aku jd hantu perfume ^_^


farhan : betul2. kalau bau kuat, pening gila. tp yg manis ni x. hehehe


aida : thanks ~_~


adie : huhu. a'ah. thanks adie =)


tiha : jemput2 join. hehe
nina.nina. said…
gempakk je tajuk contest..
gud luck''

nina bobok
JHaZ KiTaRo said…
salam.. jemput2 la ke my blog (Aku Sebutir Pasir) kalau berminat nak baca my travel experiences ke 46 buah negara.. :)
nina : hehehe. thanks dear =)


jhaz : insyaAllah ^_^
aindzaya said…
gud luck iqa...
hehe..dgn bersemangatnyew maw juin ini contest....
jgn jelezz!!
syufaa said…
awak2..gudluck jugak k! ^.^v

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes