14 May 2010

cara-cara buat air milo best..


.Assalamualaikum.

salam~

hahahaha...*tibe2 je gelak. bkn ape..semalam aku trime mesej dari classmate aku.mcm ni :

kak iqa,cube ajar caner nk buat air milo yang best

aku tergelak sorg2..yela..aku pelik la.tak penah2 die nak tny aku..
selama ni pon puji2 air milo aku sebab nk minom gak..hahah..p aku tak kesah pon..huhu..

aku pon ajar la..*resipi nih dari opie dalam cite DUNIA BARU

1)3-4 sudu milo
2)air panas sikit jer..*pastu kacau2
3)letak ais penoh satu gelas
4)letak susu sikit
5)tambah air panas*kacau lagik
6)siap dan boleh diminum :))

pape pon kan..air milo kalau nak sedap mestilah letak MILO lebih kan??
tak gitu??



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

3 Love Note (s):

syamimi said...

haha..mmg kena ltk milo byk bru best..
erm...yummy yummy

cik noneng said...

hehehe..btol3

A.I.N said...

lagi best tabur serbuk milo kat atas ais:)

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan