09 May 2010

* hari IBU*


.Assalamualaikum.

salam readers~

nampaknye hari ibu datang lagi ye.ingat pulak aku kat lagu buatmu ibu ;

ibu bergenang air mataku,
terbayang wajahmu yang redup sayu
kudusnya kasih yang engkau hamparkan
bagaikan laut yang tak bertepian....

nilah bait-bait lagu yang bila didendangkan akan ditangisi oleh semua org..
time tulah kite menyesal ngn sume salah dan silap kite..tapi..time tu jelah*normally
lepas tu pasti kite akan buat balik perkara2 yang ibu kite x bg kan?knpe ye?
oppps...tersedih pulak..hehe...

okeh2..ade jugak lagu2 yang buat kite gembira ;

ibu..
ibu..
engkaulah ratu hatiku
bila ku berduka
engkau hiburkan aku..

ingat lagi tak lagu ni?
ala..mase kite kecik2 dulu,lagu ni jadi iklan susu,,hehe...

so,dikesempatan ini,saku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kpd semua kaum2 ibu di Malaysia terutamanya ibuku...

salam sayang dri anakmu ...

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

0 Love Note (s):

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan