11 May 2010

aku tak kesah langsung kalau abang Polis nak saman aku sebab xde P


.Assalamualaikum.

salam sayang <3

btw,aku dah TAK NAK lagi letak P dekat cermin kete tuh..wak semak je..
xkesah la JPJ ke..POLIS ke nk tahan aku then saman aku lak...
aku x kesah langsung!!
hahahaha.....

semak la..hari2 tengok P kat kete tuh...
ala..lagipon kalau time ade roadblock,polis x tahan pon kete kan?? motor je kot yang kene..
wakakaka..so aku selamat la kan kalau aku buang P tuh...start hari ini,aku tak nak dah letak P tuh...ni janji aku!!

sebabnyer...hari ni aku da dpt Lesen Besar!!! wakakaka..
so i don't need you anymore lah P!!
selamat tinggal Lesen Percubaan!!! kah..kah..kah..



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

0 Love Note (s):

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan