19 May 2010

dah isi borang keje!!!!


.Assalamualaikum.

salam readers. . .

panas betol la hari ni kan.err..bukan ke hari2 asyik panas je skang?huhu..
aku baru je balik dari pasaraya kat umah aku tuh.
isi borang keje la katekan..
aku pegi kat sane dalam kul 10:40 kot..lupe la..hehe..
sampai sane,aku jumpa ngan jiran aku yang keje kat pasaray kat situ gak.
so,die bawak aku pegi jumpe Cik Ain*Cik Anita tadek!
so,aku pon isi la borang tuh...*1 keping je borangnyer...
tengah2 aku duk syok isi borang tuh sambil2 cari idea nak mengarot ape kat borang tuh*perlu ke??err... tibe2 je aku nampak sorang pak cik cina yang dah tue!!

aku pon terdetik dalam hati ni hah;

"agak2 nye ni lah kot bos pasaraya ni..."

pastu jiran aku tu pon gtau kat pakcik cina tuh;

"nilah budak yang ayah die dtg jumpe smlm.."

sah! mmg nilah bos die..hek3..

pastu bos tuh tny aku;

"kalau u nak keje,u keje hari ahad kan?sebab ayah u cakap u nak pegi pulau minggu ni.."

aku pon angguk2 jelah sambil2 bermonolog dalaman ;

"abah gtau nak g pulau?huh..sempat gak aku g pulau..ahaha"

so..macam tulah kisahnya..
tade pape yang ,menarik sangat kot..
cume,aku arap2 dapat la keje tuh..
bukan ape.bosan sangat dah cuti lame2 nih..
takkan nak bukak buku lagi kot??
name pon cuti sem kan??
C . U . T . I *hah!eje betol2!!
so.kene la cuti!!haha..cuti dari tengok buku..hahaha....

k lah..
aku nak stroy mory pasal len lak..
bek punyer story..
hehehe



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

0 Love Note (s):

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan