18 May 2010

kerja ke??


.Assalamualaikum.

salam readers. . .

hari ni,dalam pukul 10.30 ++ aku akan pegi jumpa Cik Anita.
siapa Cik Anita??entah la..aku pon xtau..
ni sume gara-gara aku suh abah aku g tanya pasal keje kat pasaraya kat umah aku nih..
hehehe...nak keje la sangat kan...

wish me LUCK ya! ;))

tapi kan..
kalau la aku dapat keje tuh dalam minggu ni gak,x dapat la aku ikut family aku g Pulau Redang!!!
dah lame aku nak g sane!! arap2 kalau dapat kerja ni,next la kerjanye..ekeke*byk songeh lak nih..

pastu kalau aku kene kerja tiap2 hari,tak dapat la aku g gathering Saya LUGA Orang Ganu Cakap Luor nge Nyenyeh
adoi...camno ni eyh?dah lama aku tak jumpa kawan2 aku.rindu kot.

tapi,ape-ape pon aku harap sangat dapat keje nih..
sebab..duit tuh nanti aku nak bawak g jalan-jalan kat Melaka kot..
hak3..
knpa Melaka??
hehehehe...

*mood:gatai*

paham-paham aje la yep..ekekekeke
oke2..
sini dulu ye..
nanti lepas g jumpa Cik Anita tuh,aku update cite baru balik keyh ;))


terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

6 Love Note (s):

syuQ said...

smoga bejaya dpt keje!
ameennn..hehe

cik noneng said...

hehe..tenx syuq ;D

princeduyong said...

keje cari duit....boleh tampung makan pakai sket..

cik noneng said...

princeduyong: aha..
tol tuh..sbb tu nak keje nih..hak3..

khairana aris said...

good luck... u go gurl!!!

cik noneng said...

khairana: tenx sis ;D

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan