20 May 2010

aku sukakan perempuan comel


.Assalamualaikum.

salam readers. . .

aku mengaku lah kan.aku mmg suka kat perempuan*errrr...entah.aku sebenarnye suka tengok perempuan2 cantek,comel,cun.salah ke?bagi aku tak salah.kenapa?korang ingat aku ni lessy ke??hahaha.silap sama sekali.aku bukan lessy.aku macam perempuan2 lain yg ade hati dan feeling2 kat orang laki*huh! gatal! mustahil la kalau tade perempuan yang suka tengok perempuan.kita perlu hargai keindahan ciptaan Allah S.W.T. tapi jangan la pulak sampai ade feeling2 kat perempuan tuh.setakat tengok suka2 jelah.bukan apa kan,dah orang tu mmg cantik sangat.mestilah kita terpana kan?haha.kalau perempuan sendiri tengok pon dah terpana,apatah lagi lelaki kan?

ape2 pon janganlah pulak korang salah faham kat aku ni hah.hahaha...aku bukan lessy oke!
cuma aku mmg suka sangat tengok perempuan2 comel ni sebab aku berangan,bila lah aku nak jadi comel macam dieorg?hahaha*angan2 yg xkn jd knytaan.
korang tengok lisa surihani,juliana evans,diana danielle...perempuan2 mana yg tanak jadi cantik,comel,cute macam mereka2 ni kan?kalau tanak tuh....err...xtau la.hahaha.
tapi,kalau korang dah cantik tuh janganlah pulah menyalahgunakan kecantikan korang tuh untuk kebaikan diri sendiri.aku tau ramai jenis perempuan macam ni.kan??xyah la korang nak backup diri sendiri.aku pon perempuan.aku tau lah.tapi bukan aku lah.sebab aku ni tak cantik macam kawan2 aku.hahaha.
ape2 pon,masing2 ada pendapat sendiri.ni cuma pendapat aku.
sekian~~



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

7 Love Note (s):

adrinaqamarina said...

suke perempuan chumil and cute,,,
rina?suke ta?
hihi~
guro3~~~

a'a kan...suka tengok perempuan cantik...tapi ta suka tengok perempuan catik yang sombong...ish3...
nanti kalo iqa da cantik...jangan salah guna eh...
*betol ke panggil iqa?
=)

a d r e y n i e e l i s y a said...

hihi..

betul2..
tp suka yg korean lok mcm tuh..
comel!!!

En iLham said...

hehe.biaselah tu.setiap orang dikurniakan keindahan dan kecantikan masing2.

awak pun comel juga..

cik noneng said...

rina:hahaha...tol la.
adeh..iqa xkn cntek kot.hahaha..
rina cntk la..huhu..
tol3..yg sombong tak ske.ske yb ek2 je.haha




lisya:hehe..tol3..xuas tgk law cmtuh




en.ilham:hehe.stju2. ;D

Mommy Pinky said...

suke gak..kadang2 tgk lama2 sampai dia perasan plak..haisyh, bukan nk ngorat pun..suke tgk je.. XD

p/s: Mommy Pinky singgah baca entry n follow sekali.. senang nnt lawat la blog ek..Maceh2~

adlanadil said...

Hmbe pulak suke tgok kucing comel..

BUDAK NAKAI said...

sy akk xske tgk ke??
sy chumel what..
h0h0h0h0....prasan diriku;p

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan