bila aku belajar....

*susunan gambar adalah sangat tidak cantik*

aku nak pergi CTU
ape itu CTU?
ala..macam korang belajar Agama Islam time sekolah menengah jugak
paham?
miss lappy tak sleep lagi time nih
hohoho


on the way nak study bilik ain,sempat lagi snap
bahaya study bilik sendiri
lappy dok panggil-panggil suh facebooking pelus blogging
hahaha
kejam kan lappy aku?


ustazah aku pesan banyak kali awal sem dulu
CTU 231!! bukan 123 faham?
faham ustazah....


taraa..dah sampai kat bilik ain
aku study CTU 
ain study ACC
ain ni pun merangkap tutor akaun aku
dia memang suke buat serang hendap kat bilik aku
sebab die tau aku kuat tidur! kuat online!
lepas tu kene bebel ngan dia
hahahaha
padan muke untuk diri sendiri
=p


perghhh..aku buat nota weh!
bangge jugak seposen due
ekekekeke
abaikan tulisan yang macam cakar ayam 


bila dah habis buat nota, mengantuk la jawabnya!
inilah hasil mengantuk
comel kan?
hahahaha


sambung belajar lagi

xoxo

Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes