doa untuk mendapat jodoh

tadi aku tengah-tengah kusyuk la kununnye duk study CTU
baca bab Perbankan Islam
haih. nak pening jugak nak paham

tadi baca pasal Sejarah Perakaunan Islam dan Zakat pun
mata aku dah berpinar-pinar nak paham
lasr-last tak paham
hehehe
tape-tape,lepas ni boleh buat review balik kan?

akhirnya berjumpa jugak aku dengan buku kan?
hehehe
ekceli aku bukan cite pasal aku study ape
cume,tadi aku duk belek-belek buku then terjumpa satu kertas nih
buku ni kawan aku punye
kire macam senior la walaupun same umur
yela,dah aku masuk lambat
huhuhu

aku duk belek-belek punye belek
ade tertulis
DOA JODOH
hahaha.kawan aky nih. haih. mane la die dapat nih
aku tak tau beul ke tak
aku sekadar nak share jelah kan
mane tau kot-kot betul

Ya Allah,kalau dia jodohku,jodohkanlah. Tapi kalau bukan jodohku, jodohkanlah jua. Jika dia tidak berjodoh denganku, maka jadikanlah kami jodoh. Kalau dia bukan jodohku, jangan sampai dia mendapat jodoh yang lain selainku. Kalau dia tidak dapat dijodohkan denganku, jangan sampai dia dapat jodoh yang lain. Biarkan dia tidak berjodoh sama sepertiku.  Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah kami kembali. Kalau dia jodoh orang lain,putuskanlah,jodohkanlah denganku. Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain,biar orang tersebut bertemu jodoh dengan yang lain, kemudian jodohkan kembali dia denganku..Amin Ya Rabbal Alamin..

aku sendiri tak tau kebenaran tentang doa ini
kalau ada sape-sape tau, maklum kat aku ye
thank you

xoxo

Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes