20 October 2010

Sape nak hadiah free dari Paris? =)


.Assalamualaikum.




wah!
kota cinta!
siyes nilah tempat aku nak honeymoon nanti
kota cinta yang sememangnya dinantikan oleh sume orang kan?
sape nak honeymoon ngan aku nih??
hehehe
cepat tarik hidung sendirik!!!
ekekeke...


aku bukan nak ajak korang pegi honeymoon skang ni
tu tunggu dulu oke?
hehe


sebenarnya aku dah diundang oleh kak wahed untuk serta GIVEAWAY ni!
pemenang akan dapat souvenirs dari Kota Paris!
Kota Paris tau!!
hadiah ini akan dikirim sendiri oleh
PUAN NADIA FARAHIDA 


aku tak penah lagi dapat ape-ape dari Paris
kalau dapat ni kan..
memang aku teruja berguling-guling la jawabnya.
hehehe


terima kasih untuk PUAN NADIA FARAHIDA 
sebab baik hati sangat nak bagi kiteorg hadiah-hadiah ni..
hehehe


dan...
3 orang bertuah yang aku pilih untuk join GIVEAWAY ni adalah


mierasassy
hizami rahim
kak sarah-najwan


oke..so sile la join!
harap-harap dapat hadiah dari Paris nih!
xoxo

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

5 Love Note (s):

adrinaqamarina said...

teringin nak pegi sana. haish. one day!

puteriqaizyan said...

rina: hehu...
tau xpe.nk sgt3 ;)

butterflyana said...

GOOD LUCK! :)

butterflyana said...

GOOD LUCK! :)

Miza Yusof said...

tahniah menang :)

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan