12 October 2010

boleh ke tak ni?


.Assalamualaikum.

sejak akhir-akhir ni, aku rase semacam bila orang bercakap soal cinta.
aku sendiri tak tau erti cinta itu sebenar.
yang utama cinta kepada Pencipta kita
cinta kepada Rasul
cinta kepada ibu bapa
cinta kepada rakan-rakan
cinta kepada insan yang berlainan jantina
aku sendiri pon tak tau bercerita soal cinta apa sebenarnya



indah kan cinta itu jika kite tau menghargainya?
tapi boleh tak,
kalau aku tak nak lagi bercakap soal cinta?
bukan cinta kepada Allah kerana itu adalah wajib
tetapi cinta kepada seorang yang bernama lelaki
sungguh, aku penat.
aku tak tau makna cinta disebalik setiap perhubungan tu
gagal bercinta 10 kali! demn. mmg aku teruk. jgn cari awek mcm aku.haha





sekarang pulak mood aku asyik down aje. tak tentu arah. tadek arah tuju.
bermakne aku sedang mencari tujuan.
*merepek!
boleh tak,
kalau aku hanya nak bercakap bile perlu je?
sebab aku malas la nak merepek + merapu lagi
aku nak jadi maced!
wah..berlagak.








please say NO.
NO to what?
NO to scandalism
muahahaha...
adik-adik ku yang tersayang,
boleh tak,
kalau tak payah susah-susah carikan kak iqa jodoh?
hahaha
pandai eyk korang
nak bagi orang tulah..
orang ni lah..
tapi,
kalau budak hotel tu nak!
hahaha
kegatalan sudey..

to be continue.....
xD

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

4 Love Note (s):

PIDUT ASiS said...

biasa la gagal..tak gagal tak style la..hahaha

Post Terhangat...

Kamu Boleh Mandi Arak..

hamzah ian said...

scandal?? wah..

puteriqaizyan said...

pidut: haha..tau xpe :p

puteriqaizyan said...

hamzah: adei! kantoi aku. haha

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan