09 October 2010

dulu dan kini. pendapat korang macam mana?


.Assalamualaikum.

dulu,
dia suka korang sebab korang cantik
sebab korang kurus.
dia terhegeh-hegeh cari korang

sekarang,
dia tinggalkan korang sebab korang dah tak cantik
sebab korang dah gemuk.
dia cuba melarikan diri dari korang

patut ke seorang lelaki mempermainkan perempuan macam ni?

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

6 Love Note (s):

Miss Rara said...

da penah kene cmnie...well..org bodoh jew yg memandang pd rupa..hehe..kalau kite kuat kn,caya lah..dye org sure blik pd kite..

Syafrizal said...

saya suka yg chubby...
camne plak tu ye hehe

puteriqaizyan said...

miss rara: thanks ;))

puteriqaizyan said...

syafrizal: hoho..bgs nye kalau die mcm awk..haha :p

emiliana anuyai said...

lelaki yg bodoh je akan menhargai KACA dr PERMATA. heee :)

puteriqaizyan said...

emi: hehehe.. dan die adalah bodoh? hahaha :p

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan