sekadar nasihat.err.nasihat ke?entah la...

hari ni aku tibe-tibe nak jadik macam pakar motivasi
walaupun diri aku memang tak termotivasi
sampai aku memang tak sentuh langsung buku sepanjang minggu nih!
bahagia betul aku kat rumah time study week macam ni

sem ni baru aku balik rumah time study week sebab da sebulan tak balik
before ni memang tak benarkan diri sendiri balik sebab memang tak study
macam sekarang la kan?
sudah terbukti meyh!
siyes sem depan aku tanak balik rumah time study week lagi

aku tau ramai giler
beribu-ribu orang yang dah ade blog sekarang kan?
macam kite ni jugak la kan
tak kire senior je,junior ke,super junior ke
aish!
sume akan bermula dari bawah kan?
bermula dari kosong hinggalah macam-macam ade kat blog

ade blog yang simple je tapi penuh isi-isi yang padat
yang boleh buat semua orang rase nak jadi stalker die
yeke?aku memandai je nih
hehehe

bukan senang nak jadi blogger kan?
dulu aku ingat senang je sebab tulis entri and post
aku tak pikir banyak sangat pasal orang
janji aku tulis sebab aku nak puaskan hati aku
boleh lepas rase marah,suke,gembira,sedih kat sini kan?

walaupun bukan sume orang nak dengar luahan hati kite
at least bila dah tulis kat sini, terlepas la jugak beban yang dipikul
tapi,tulis-tulis jugak...
kene jugak jage hati orang lain
aku pun dah terkene sebab tulis entri yang tak patut.
hehehe. padan muke untuk diri sendiri

kalau orang tuh ade terbaca lagi post aku ni,aku nak mintak maaf
aku bukan jaja sangat cite orang tapi sekadar nak share 
lagipun aku mmg tak mention sape-sape pun
dan kawan-kawan aku pun tak tau pasal ni
hmm..memang salah aku jugak kan? hehehe

ala..untuk si dia,jangan risau
saya takkan pernah mention sape-sape pun kecuali kawan baik saya
xD

nak jadi blogger pun kene jadi diri sendiri
kalau tak jadi diri sendiri, nanti tak pasal-pasal kene hentam ngan orang lain
tak pasal-pasal orang cakap kite jadi si COPYCAT!

aku ni pun tak tau la aku ade ikut sape-sape ke tak
aku cuba jadi diri sendiri
hmm.susah jugak.
kenapa?
sebabnya kite selalu blogwalking then bile tengok blog prang cantik
kite pun akan cuba cantikkan blog kite dan 
secara sedar atau tak kadang-kadang kite terikut ngan mereka
aku mintak jauh la sume tuh

btw,kalau sape-sape rase blog aku nih macam same ngan sape-sape jelah
tolong tegur aku eyk.
tapi nak tegur pun biarlah berlapis kan?
kalau main redah je, tak elok kan?
nak-nak aku perempuan nih
jiwe sensitip
hahaha

itu je kot
;D
xoxo

Comments

bspotgurl said…
baik selalu memperingati diri yg kita ni bermula dari bawah..berusaha keras hingga ke atas dan kemungkinan besar jugak, kita akan kembali ke bawah satu hari nanti :)

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes