selamat tinggal beruk!

credit to google

tak paham la aku skang nih
selalu je aku tidur lewat then bangun awal pagi
pastu petang tidur lagi sebab ngantuk sangat
pastu malam dah tak boleh nak tidur
kesudahannya tidur lewat lagi
dan begitulah untuk hari-hari seterusnya

tidur aku dah jadi pelik
bertukar waktu dah

paling penting buku aku memang tak sentuh langsung sejak kat rumah ni
masih cantik lagi ade dalam beg tuh
wake up babe!!
final minggu depan dah ni

tapi kan,
aku siyes MALAS
hehehe

hari ni aku penat sangat
sebabnya
ulang alik pergi bandar and umah nenek aku

pulak tu hari ni aku makan 2 biji pisang je!
satu untuk bekpes
satu lagi untuk lunch
ganas dop aku?hahaha

nasib baik aku tak lapar sampai terketar-ketar macam sebelum ni
aish..insyaAllah aku akan teruskan diet ni sampai aku dapat capai berta badan ideal
cewahhh..
macam nak jadi model pulak.hahaha

pagi tadi lepas aku dah online puas-puas,
aku pegi mandi then gerak pergi umah pak sedara aku dulu
pastu pegi umah nenek aku
pastu pegi hantar pak sedara aku kat tempat wife die keje
pastu pergi hantar nenek aku balik
pastu pergi umah pak sedara aku balik sebab nenek aku suruh hantar makanan
then,aku pergi town..
penat gile weyh!
dah la cuaca hot je time tuh

sampai kat town aku cepat-cepat pegi bayar bil berukbeng aku
then terminate!
perghh..ghase macam heaven gile nih
nape?
sebab aku dah terminate la der..

last aku gune bende alah yang aku panggil beruk ni akhir sem lepas
aku nak pergi terminate tapi asyik lupe
pastu bertangguh dan terus bertangguh
last-last bil sampai beratus-ratus

petang semalam aku dapat surat amaran dari pejabat peguam hape tah
dalam surat tuh ade mention suruh aku bayor dalam masa 14 hari
so,aku pun pergi la bayor, dah alang-alang aku paw ayah aku semalam
hehehe
kesian abah aku 
xD

aku nak pergi mandi lah!
cop!
ade jerawat batu pulak kat atas hidung aku
siyes saket gilerrrr!!
aku baru tau kenapa ade jerawat ni

sebab kelmarin,time pergi High Court,aku tibe-tibe syok kat polis tuh
hahahahahaha
giler gatai aku kan?
tu yang ade jerawat nih
keh keh keh


Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes