selamat pagi cinta

good morning MALAYSIA
good morning BLOGGERS

siyes.aku tak mandi lagi nih.ekekeke
jangan cakap ade bau
sebab mustahil korang boleh bau busuk aku ni dari jaoh
adik aku yang kat umah ni pon tadek lak komplen
hehehehe

misi pagi ni nak pegi umah pak sedara
then, pegi umah nenek
dan yang palling penting
aku nak pegi setelkan berukbeng aku nih

semalam dapat surat dari peguam hape tah
kene setelkan!
so,lepas ni nak terminate jugak sebab kat redang dah ade wireless baik punyer
hehehehe

see
NUFFNANG suruh aku bekpes ngan cornetto lagi arinih
ish.gemok aku macam ni
hehehe




best tak guna digi?
biasanya aku dapat iklan yang sama
tapi kali ni dua-dua lain
spesel punye pagi-pagi ni
ghase nak guna digi kampus
tapi tadek geng nak mesej
huhu


sape belum mandi sile pegi mandi
xD

Comments

Derus said…
orang cakap DIGI ok..murah daripada yang lain..:)
derus: sume ckp cmtuh.tp xde kwn gune dg.bzir je lak law beli t.huhu..
sue/allya/zalya said…
semalam dapat surat dari peguam hape tah... <<<<<< surat saman ke??? mak aiiii ganaz benor org malaysia neh... siap upah peguam.. mcm utang dgn bank plak..
sue: hehehe...tau xpe.surat tuh suh byr cepat bil beruk tuh.law x kne tndkn undang2..

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes