wehuu!! dah jumpe rara!!


akhirnya aku jumpe jugak si rara nih..huhu
thanks a lot to rina sebab tolong bagitau rara ni mane satu.huhu
xD

meh jawab soklan2 meh ;))

1. Thank the person who gave you the award and the link of the person

tenx to rara ekceli!
siyes,tadi aku tak jumpe die nih sebab tadek url die kat cetbox.ngeh3..


2. Spread the award to 15 blogger who you like & you think their blogs are awesome
bab ni aku memang fail!
korang nak amek la..
aku ngan senang hati bagi.
hehe

3. Tell 7 things about yourself

lebey boleh?hahaha

1) sangat gile. ye gile ngan PINK stuff.

2)  boikot nasi. sebab? ngah diet.haha.konon.
pg td bedal jugak.haip! abah dah belikan.tak baik tak makan kan?hehehe

3) sangat garang. ngan adik sendiri je.ngan kawan-kawan pandai pulak aku tak marah
ish3..

4) sangat malas.ye.ini fakta bukan auta!

5) hati aku sudah hancur berkecai-kecai.gune gam gajah pon tak jalan! 
x caye??meh cek.haha

6) gile sinetron. 

7) berangan nak kawen ngan orang kaye! haha 

Comments

adrinaqamarina said…
sinetron ye mbak? haha.

rina tak suke sinetron sebab malas nak tunggu, tapi suke citer indon dengan lagu indon :D
rina: iya mbak.lagi gila bayang ama itu sinetron.haha

hah.cite die pnjg2.tp best.lgu pon best ;)

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes