01 December 2010

adik aku jumpa BEN ASHAARI


.Assalamualaikum.



baru je lepas borak dengan adik aku, si aiman. macam biasa bila abang ben update, aku bukak la tengok kan? adik aku pun tengok sekali. 

aiman : eyh. macam pernah tengok je Ben Ashaari ni
aku : (sambil gelak jahat) tengok kat mana?

aiman : tengok kat buku mana entah.
aku : (gelak lagi jahat) mengarut lah. mana ada.

aiman : yelah. dia duduk macam tulah (sambil buat gaya abg ben yang gambar kat atas tuh)
aku : gelak je lagi..

adik aku ni biar betul? hahaha.. abg ben pernah masuk mana-mana majalah ke? buku ke? huhu. dah banyak kali dia tanya sebenarnya...

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

24 Love Note (s):

..hizamirahim.. said...

tu dr rozmey la.
dia salah nampak tu.
kan dr rozmey duduk atas kerusi ?
=.=

Puteri Iqa Izyan said...

@..hizamirahim.. hahaha.sudah!
yela kot..
sian abg ben. mcm dr rozmey pulak. hehehe

Cikbelog said...

hehe try tanya abg ben, kot penah masuk majalah pape ;)

Puteri Iqa Izyan said...

@Cikbelog hua hua. tgh tgu abg ben komen la nih. huk3..

NadGorgeous said...

cik iqa, pergi la tanye encik ben..
hahahaha

Syafiq Rosli said...

bro ben kn da famous..mst la ade pnye..:)

kembatolo™ said...

ade dalam buku teks sejarah ke?
pejuang kemerdekaan..
hahaha..

Fakhrur Razi berkata said...

hahahaha
aah muka dia mcm familiar utk depan2 bku motivasi
selalu ak tgk =.="
tapi bukan dia lah kot

Puteri Iqa Izyan said...

@NadGorgeous haha.nnt tny eyk.. :P

Puteri Iqa Izyan said...

@Syafiq Rosli haha.eyk? :P

Puteri Iqa Izyan said...

@kembatolo™ hahaha..kejam la kau nih.

Puteri Iqa Izyan said...

@Fakhrur Razi berkata haha.maybe sbb die pakai bju kawen tuh. bju kot tuh nmpk mcm pakar motivasi je. hak3..

aibaks said...

hehe.. iqa kene la tanye abg ben tu betul2.. hehe.. baru la tahu.. mane la tahu die de wat buku ke.. baru la fofuler abg ben tuh..

Puteri Iqa Izyan said...

@aibaks huaaa.. sume suh tny.sat2 nk g tny. huhu

cik helena said...

ben tu kan model..bukan ke?hehe

hamzah ian said...

gua takde orang kenal pun.. sob2..

Puteri Iqa Izyan said...

@hamzah ian haha.sian lu.
tulah. kuat sgt melucah. haha

adrinaqamarina said...

komen hizami paling cannot go. haha. hamzah, ko ada lah orang kenal., bruno mars kan?

heheh.

sape lah orang yang menyerupai abang ben tu ha. hehe

Puteri Iqa Izyan said...

@adrinaqamarina hahaha..zami mmg :P

a'ah la kann. bruno mars. ahaha..

tulah pasal. gaya mne sme ngn abg ben tuh :P

hans said...

hahahaha
komen zami lawak tu
entah
mungkin penah masuk majalah lah kut
dia kan bina badan macam tu

P/S : 5 Perkara Yang Menyebabkan Kita Takut Sewaktu Berada Di Asrama @ Hostel

Puteri Iqa Izyan said...

@hansahaha..zami tgh pening lalat.
byk sgt stdy tuh :P

mungkin la kot.. :P

Puteri Iqa Izyan said...

@cik helena hehe.model bina badan :P

Deeyaudeen Sabri said...

tu ahadiat akashah kot! haha
takpun rumi dan nono !! hehe
:P

Puteri Iqa Izyan said...

@Deeyaudeen Sabri hahaha. sudah...

byk pulak andaian.. :P

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan