menyesal! menyesal. urghh!!


Huarggggh… aku dah tak larat dah nak buat 30 days challenge tuh. Menyesal aku amik. Huk huk huk. Nasib baik tadek perjanjian apa-apa. Penat lah nak buat hari-hari. Macam-macam kena buat sampaikan banyak yang aku dah buat. Err. Baru aku tau susah rupanya nak buat entri kalau kena ikut arahan macam tuh.

Nak buat entri ni rupanya biar lahir dari hati jugak. Eceh. Yeke aku nih? Tapi itulah aku tengah duk pikir time taip entri ni. Kalau kena buat ikut arahan macam tuh, mau berhari-hai aku nak kena siapkan. Siap buat draft lagi. Heee. Pastu buat auto publish. Huh. Penat penat.





Lagipun banyak sangat orang tag untuk contest la, giveaway la. Mula-mula aku ingat malas dah nak layan benda-benda nih. Tapi, tak sampai hati pulak nak hampakan orang. Tanak la orang cakap aku ni sombong. Ngee. So, aku nak stop buat 30 days challenge tuh. Fullstop.

Comments

Izamir Ridzwan said…
hahah IR kena tagged jugak cabaran tu.. tp IR xbuat.. hehe sb nya IR tak suka terikat nk jwb soalan macam tu..

p/s: undilah IR esok..no 40
Raji and Yeen said…
gahahaha
give up dh ker weh?
hak2
;D
ak ad jmper 30 days challange yg lagi best
xperlu upload byk2 sgt gmbr =.="
ak igt nk wat lps final kot
ker join comptetition byk2 lps final ok gak
zacky786 said…
hohooo.. cian die..
Aishot said…
buat je second blog untuk contest, giveaway, or lucky draw senang skit
Ain Zulaikha said…
hik hik hik.. rlax k.. hari tu ada terfikir nak join, tp fikir balik. lebih baik buat entry biasa je.. hahahhaha takut jadi macam ni la.. tp tak pe, have fun..
CIK TOM said…
betul..buat n3 biar lahir dr hati :)
@Izamir Ridzwan heee.tau xpe.mls nk terikat2 :D
@Cik Gallus Gallus oh.mls lah nk ade byk2 blog.huhu :P

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes