REDAH AKU DAN KAU PUNYA OLEH BEN ASHAARI

another project oleh Pak Cik Ben. wahhh. pak cik ke? Abg Ben la. muda lagi. ye dak abg ben? hehe.. segmen Redah Aku Dan Kau Punya Oleh Ben Ashaari. wooo..bukan lucah ye sayang. aku dah insaf dah.. huhu.. ye. janji tak buat lagi dah lepas ni. muehehe..

kat bawah nih antara entri yang wajib korang-korang baca. berbaloi ke? bagi aku best. muehehe..perasan.
  1. Budak darjah 6 jadi bohsia
  2. Perkhidmatan 18sx
  3. Kolej Mencari Pasangan Hidup
  4. Akon Cakap Kelantan
  5. Perutusan dari Nuffnang | Buffered Earning
ni pulak hasil godek entri abg ben. bagi aku, ni sume berbaloi kalau baca. aku dah baca tau. paling best yang no. 4.. layannnn...hehe

Comments

azzey said…
Puteri iqa izyan: Saya pun join gak nih!
Raji and Yeen said…
erk entry yg kau pilih2 sume mcm
erm mcm ap eh
huahua
phm2 je la noh.. xD

tapi best jer ;P

yg ben nyer ak ske no 5 tu lgik..
rame lagi org xtahu hukum bersanggul tinggi owh
;D
@Fakhrur Razi berkata hahaha..aku mana ada entri yang bagus2, goog2.. haha.sume merapu je.. hik3..

a'ah..no 5 tuh penting..
Miss FZ said…
hehehe. kecoh sekejap pasal sanggul tinggi tu. kat facebook byk artikel pasal tu. pernah jumpe org jual sanggul palsu tu. pakai macam pakai penyepit rambut.huhu.

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes