25 November 2010

Result GiveAway Paris


.Assalamualaikum.

this is just a very short update. aku dah menang GiveAway From Paris. thanks to Kak Nadia sebab pilih saya. muehehe... ramai lagi yang terpilih. tahniah jugak untuk pememenang yang lain... tak caya? klik kat gambar meh.


itu aje aku nak cakap. baru je lepas buat kek cokelat tau. karang aku cite pasal kek coklat yang dua kali aku masak. mula-mula bakar, lepas tuh kukus. muahaha..

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

12 Love Note (s):

d_LA said...

tahniah iqa..wah dpt pezen dr paris gitu..jeles..hehe..

Anonymous said...

qa,,nk gop

chentaMAYA said...

tahniah~

Puteri Iqa Izyan said...

@d_LAhehehe :P

Puteri Iqa Izyan said...

@Anonymous muahaha..myrah ke? mne bules.bg jodoh lu ke aku.hahaha

Puteri Iqa Izyan said...

@chentaMAYA thank you ;D

Un Phat Lee said...

perrh.dapat hadiah beb.giler best.tahniah kat lu.

nadia said...

tahniah iqa! =)

Puteri Iqa Izyan said...

@Un Phat Lee muehehe... thank you thank you :P

Puteri Iqa Izyan said...

@nadia thanks kak nadia ;))

Fakhrur Razi berkata said...

woahhh kau mng ap nih?
congrts btw ;D

Puteri Iqa Izyan said...

@Fakhrur Razi berkata giveaway la. adiah tak tau lagi..bru di pos dari paris..huhu :P

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan