20 November 2010

Lelaki & Air Mata | Oh Lelaki III


.Assalamualaikum.


ingat lagi tak kes Fahrin Ahmad ni menangis dulu. aku lupa ah pasal apa. yang aku yakin pasal dengan Linda Onn kan? bukan Lin Dang ke? err.  first time aku tengok artis lelaki menangis real. sebelum ni aku tengok kat dalam cerita je. sedih jugak aku tengok Fahrin ni menangis esak-esak. aku tak ada tempat dia so aku tak tau la macam mana rasanya seorang lelaki menangis.

lelaki-lelaki kat blog aku ni pernah menangis tak? time kecik? tak aci! maksud aku time besor macam gerabak ni la. pernah tak? mesti ramai jawab tak kan? sebab apa? EGO. yap. 3 huruf tu sangat membawa erti yang besar terhadap lelaki. lelaki memang ego kann? ngaku cepat! haip! ngaku jelah...la la la la.. kannnn?

aku pun tak paham kenapa lelaki terlalu susah nak keluarkan air mata. sungguh kuat lelaki ni kan? perasan ah tu. ish ish ish. perempuan lagi hebat tau! adik aku pun nangis time kecik je. bila dah besar, ada masalah besar mana pun tak pernah nangis. yang tau MELENTING! ah. tumbuk kang adik aku nih.

lepas tu pulak, orang cakap lelaki ni betul-betul akan menangis bila dia kehilangan seseorang yang betul-betul dia sayang dari lubuk hatinya. contahnya macam mak, isteri. ye ke?

LELAKI, ego sangatkah anda? :D

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

5 Love Note (s):

adrinaqamarina said...

ye saya memang ego kata seorang lelaki dengan muka egonya.

haha.

tapi tak salah kalau rendahkan sikit ego tu kan?

Fakhrur Razi berkata said...

hohoho pernah je owh.. ;D
kalau xtnjuk tu kre nngis dlm ati la kot xD

Puteri Iqa Izyan said...

@adrinaqamarina huhu.good..

yup..lebih baik direndahkan sikit ego tuh. lgpon ego takkan bawak ke mana pon :D

Puteri Iqa Izyan said...

@Fakhrur Razi berkata wa caya ah lu. haha :P

Anna Boleyn said...

hoho sian ekk kat fahrin. btw..laki kan ego gile2 yunk oi..tu yg ssh nk tngk diorang nangis tu. huhu

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan