25 November 2010

dia cakap dia SINGLE. masih mencari. aku nakkkkkkk.....


.Assalamualaikum.


semalam eyh kelmarin kot.entah la. aku baca kat Metro. Shaheizy Sam cakap dia single lagi meh. tengah mencari. dia cakap dia tadek masa nak cari awek sebab busy sangat. dia cakap lagi kalau boleh dia nak yang lemah lembut ( macam aku ) dan paling penting tak suka mendesak ( macam aku jugak nih ). muehehe.. aku rasa nak melompat je baca paper Metro tuh. 

boleh tak aku nak pergi masuk minang dia? boleh je kannnn?? hahaha. okeh. kegatalan sedang membuak-buak. 

hey! i just got my first BABY Buffered Earning. petang semalam sampai tengah malam semalam aku nampak iklan nokia c3 ternoneng noneng kat leaderboard. akhirnya Nuffnang dengar jugak rintihan hati aku. gila sayang ah kat Nuffnang. muehehe...


terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

16 Love Note (s):

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nak juga mamat kat atas ni jom bermadu?

hahaha

LATEST ENTRY

BLOG PILIHAN MALAYSIA

Indah Mulya said...

hehe..
eceh,terbaca gak kt metro semlm..
terus u nk pinang die ekh?
sy nk chuck bass je =D

Fakhrur Razi berkata said...

huahua
ak dlu rasa muak kalau bce Bintang Popular
sbb byk sgt artis tulis
sudah berpunya, masih mencari lah mcm2..
bnda mcm tu pun nk bgitaw ke?

smpai lah aku bce entry kau nih..
xsangka ada org mmberi respon hahaha

NadGorgeous said...

ayoyo cik iqa, emak kite pon suke kat die jugak.. ;))

Puteri Iqa Izyan said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr bermadu? oh tidakkkkk....

hua3

Puteri Iqa Izyan said...

@Indah Mulya hehehe.. mesti lah.tgu die pinang lambat sgt.haha

Puteri Iqa Izyan said...

@Fakhrur Razi berkata sam je aku amek tau.. hahaha..

Puteri Iqa Izyan said...

@NadGorgeous ngee.mak iqa siap cakap "nilah baru menantu" haha

Khairy said...

boleh je ko nak meminang dia...nak aku wakilkan ke? hehe...

Puteri Iqa Izyan said...

@Khairy nakkk nakkk nakkkkkkk..
haha

Rara Farah said...

lalala ~ abg sam dh jnji nk pinang rara....hahaha....mcm nyah jew aku ghase..keh3

nabila riduan said...

kau punye perasa-an kak kn sgt x boley blah la..

dotdotsekian said...

nak g minang jugak..haha..iqa,jom la bermadu..haha

Puteri Iqa Izyan said...

@Rara Farah hey hey.iqa dulu lahhh.. huhu...

Puteri Iqa Izyan said...

@nabila riduan hahaha..suke hati aku lah..hahahaha

Puteri Iqa Izyan said...

@dotdotsekian oppsss..raainye ajak bermadu..haha

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan