10 November 2010

ini gua punye la...


.Assalamualaikum.

esook exammmmm weeyhhhh!!!
MGT 215. mau goreng ape ye?
hik hik hik =)
spot dah dapat. keh keh keh

[][] Sangat suka didamping.
[][] Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki.
[][] Agak pendiam kecuali dirangsang.
[][] Ada harga dan maruah diri.
[][] Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan.
[][] Mudah dipujuk dan bercakap lurus.
[][] Sangat menjaga hati orang lain.
[][] Sangat peramah.
[][] Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya.
[][] Berjiwa sentimental.
[][] Jarang berdendam.
[][] Mudah memaafkan tapi sukar melupakan.
[][] Tidak suka benda remeh-temeh.
[][] Membimbing cara fizikal dan mental.
[][] Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.
[][] Layanan yang serupa terhadap semua orang.
[][] Tinggi daya simpati.
[][] Pemerhatian yang tajam.
[][] Suka menilai orang lain melalui pemerhatian.
[][] Mudah dan rajin belajar.
[][] Suka muhasabah diri.
[][] Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama.
[][] Suka mendiamkan diri.
[][] Suka duduk di rumah.
[][] Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan.
[][] Tidak agresif kecuali terpaksa.
[][] Lemah dari segi kesihatan perut.
[][] Mudah gemuk kalau tak kawal diet.
[][] Minta disayangi.
[][] Mudah terluka hati tapi lambat pulih.
[][] Terlalu mengambil berat.
[][] Rajin dalam membuat kerja.

p/s: yang bold tuh tak same ngan aku! hehe. yang lain ade la jugek kan? yang paling aku suke kaler merah! huhu. korang??? jum terjah kat zahra :)

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

4 Love Note (s):

NadGorgeous said...

iqa, sy punye march.. huhu

wow! sempat lg dok update..
hebak mu.. hihihihi

same la kite!!! ;)

Anna Boleyn said...

ceh ingatkan yang bold tu yang sama dengan iqa. pelik jap apesal sikit semacam. rupanya yang tak bold.. :)

Puteri Iqa Izyan said...

@NadGorgeous hahaha.auto post la syg ;)

Puteri Iqa Izyan said...

@Anna Boleyn hehehe...kalau yg blod tuh same..pelik la.haha..

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan