Selamat Hari Raya Bloggers


Selamat hari raya AidilAdha untuk semua bloggers yang beragama Islam. Lambat sikit aku wish sebab saja nak wish di hari kejadian.hari ni la weh.tak kira la kat mana pun semua bloggers ada.kat oversea ke, kampung ke,tak balik kampung ke.oit.apa pasal tak balik kampung lak ni?

Hari raya ni aku duduk rumah je kot.demn.diet batal lagi hari ni.hari ni hari makan nasi je.kalau tak makan rugi kannn?weee..aku suka hari raya korban nih sebab boleh makan daging banyak-banyak.ngeh ngeh ngeh.

Tapi kan, yang sedang beraya kat Tanah Suci Kota Mekah mesti lagi meriah kan?teringin jugak aku nak pergi sana satu hari nanti.InsyaAllah.. ramai yang cakap raya kat sebelah pantai timur ni meriah.aku pun tak tau nak cakap macam mana. Aku tulis jelah ye? Ngeh. Yang pasti time raya nih, aku duduk rumah je. Ngadap internet.

Sekali lagi, Selamat Hari Raya AidilAdha. Maaf zahir dan batin.

Comments

Amir Syahir said…
selamat..arap2 dpt smbut rye kt mekah yep
@hiro insyaAllah..one fine day :)
Hizami Li said…
slmt hari rayerrr aidiladha !
XD
@..hizamirahim.. selamat hari raye jugak zami :D
Unknown said…
selamat hari raya darling!
@alinac lover selamat hari raya jugak akak ;D
fatian athiea said…
salam aidiladha:)
is44c said…
Selamat Hari raye juge :D
Un Phat Lee said…
haha.raya2 cmni duduk rumah ngadapa internet je ke? ehe
adekah lu pun same jugak macam gua orang johor? XD
@fatian athiea salam aidiladha jgk sis :D
@Un Phat Lee hahaha...beyse r.mls jln2.

eyh.gua org terengganu :p
Unknown said…
hehehe uncle berlagak jerk kan? nk je cepuk kepala dia
Ben Ashaari said…
selamat hari raya aidiladha .. hehe.. jemput mai rumah..
@alinac lover jum kite cepuk ramai2! keh3..
@BEN ASHAARI selamat hari raya jugak abg ben! fuyoo...japgi sampai ek.dkt je umh tuh..hehe :P
adrinaqamarina said…
untuk yang berada di oversea jugak? oke, rina termasuk kan,

selamat hari raya iqa :)
Ain Zulaikha said…
salam aidiladha :)
CIK TOM said…
salam aidiladha ye iqa!
Syafrizal said…
Selamat Hari Raya Aidiladha :)

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes