Peminat Lady Gaga, Jum Check Lady Gaga



Antara Simbol Yang Digunakan Oleh Lady Gaga

  • Nombor 6 : merupakan simbol nombor enam yang diambil daripada trio 666 yang membawa maksud "nombor keganasan" atau The Number of Beast. nombor ini terkandung dalam The Boom Of Revelation dan cukup popular di kalangan mereka (sumber: http://en.wikipedia.org/wiki/Number_of_the_Beast)
  •  Panahan Kilat : Terdapat sesetengah pakaian yang diperagakan oleh Lady Gaga mengandungi simbol panahan kilat. panahan kilat itu memberi maksud pembawa kemusnahan serta keganasan Tuhan yang mentadbir alam ( sumber : http://www.crossroad.to/Books/Symbols/.html )
  •  Kepala Kambing : Simbol yang begitu dekat dengan upacara pengabdian syaitan di mana tanda ini sering kali digunakan untuk upacara-upacara tertentu seperti pemujaan dan aktiviti-aktiviti hitam yang lain.
  •  Lingakaran Hitam Dan Putih : Digunakan sebagai prop video klipnya. ia mewakili matahari dan Tuhannya menurut kepercayaan Kaballah Freemanson.
  •  Mata : Dianggap sebagai "mata tuhan" yang mampu melihat sekian alam menurut kepercayaan Freemanson dan Illuminati. hal ini dapat dilihat ketika Lady Gaga sering menonjolkan matanya pada gambar-gambar serta video klipnya. 
  •  Salib Terbalik : Dikatakan sebagai simbol membawa kepada penyelewengan dan sesuatu yang negatif yakni membawa konsep Satanisme. sering digunakan dalam ritual kejahatan dan ilmu gelap.
  •  Sacred Heart : Merupakan pendarahan hati tuhan sebagai memelihara kesejahteraan umat manusia. sacred heart ini adalah hati yang dipenuhi darah serta dililitkan dengan dawai besi dan paku.
sumber : Al-Islam November 2010

sape hah minat Cik Lady Gagah dan Gegeh Gaga ni? aku tau ramai je yang minat. tapi korang tau ke maksud disebalik lagu yang dia sampaikan? kenapa kadang-kadang aku tengok ade orang tergila-gila kat Lady Gaga nih?

aku pun heran macam mana lagu dia boleh lepas kat Malaysia nih. tidakkah pemuzik-pemuzik kita sedar disebalik lagu itu wujudnya sesuatu?

orang cakap pasal raya aku sebok sohseh sohseh pasal minah nih.hehe.
so, supportlah artis malaysia! Indo pun aku suka. hehe :P takpelah kan? kita kan serumpun :D

Comments

adrinaqamarina said…
oke, rina suka indon la~
Unknown said…
agagagga....
gagap gile!
tak suke dr mule lg
@shara bunga hehe..kan syg? tak sukeee :D
Unknown said…
tu la..xnk la minat dia.seram
Ain Zulaikha said…
semestinya saya tak minat langsung lagy gagah ni.. hehe
CIK TOM said…
xsuka lady gaga..pelik sgt..huhu
.amy. said…
lady gaga minat i ! -__-"

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes